- tor 12 maj 2016, 23:32
Jo, jag letar efter en SC-901. Det är ju det där att jag vill hela paketet med centerhögtalare också.
Det finns en på blocket som säljer sin SC-901, med förstärkare och Dolby Prologic. Problemet för mig där är att han skriver att han inte svarar på mail, och jag ignorerar såna annonser.
Jag riktigt avskyr att folk inte använder mail, främst för att jag inte kan/vill ringa upp folk i onödan... :evil:
Du menar det där som jag brukar kalla marmor? Det är som du säger inte snyggt!
Sitter inte vingarna skruvade i fästen på S70? :???:
frasse4 skrev:Riktigt snyggt!Tackar!
DayDreamer skrev:Frågade du nått vad Volvo ville ha för att montera ratten?Nej, jag antog att de förmodligen skulle ha för mycket... :roll: De kan sina jobb, men de är inte alltid super billiga.
Ja nog har jag knappat in på dig med träinredningen har bara ratten kvar nu som jag ska försöka att hitta.
Tycker att du ska försöka att få tag på samma radio som jag har lyxradion SC-901 den kommer att göra sig grymt bra mot träinredningen :D
Den där träinredningen gör sig väldigt bra mot både ljus inredning som mörkinredning. Såg en bil på skroten som hade mörk inredning mot det mörka träet (Även kallat för golv då mönstret på minner mig om det) och det var väl ingen höjdare direkt.
Min vinge sitter bara fast med dubbelhäftande tejp på ena sidan fick jag se häromdagen :shock:
Jo, jag letar efter en SC-901. Det är ju det där att jag vill hela paketet med centerhögtalare också.
Det finns en på blocket som säljer sin SC-901, med förstärkare och Dolby Prologic. Problemet för mig där är att han skriver att han inte svarar på mail, och jag ignorerar såna annonser.
Jag riktigt avskyr att folk inte använder mail, främst för att jag inte kan/vill ringa upp folk i onödan... :evil:
Du menar det där som jag brukar kalla marmor? Det är som du säger inte snyggt!
Sitter inte vingarna skruvade i fästen på S70? :???:
Utan spannmål, Inget mjöl!
Utan bönder, Inget bröd!
Min V70 GLT -99
http://www.youtube.com/swefarmer
Utan bönder, Inget bröd!
Min V70 GLT -99
http://www.youtube.com/swefarmer