Moderator: Moderatorer

palmqvist skrev:
AndreasThn skrev:Lite bilder från efter fredagens avspolning.
Hyffsat djup i lacken, ganska nöjd att jag tog electric silver och inte vanlig silver.
Nu fattas bara lackbehandling och ev. ljus toning av rutorna 8)
Snyggt, riktigt snygga fälgar Btw, var nu rädd om våra trottoarkanter :)

Skickat från min E6653 via Tapatalk
Tack, hade 235/30-20" på 9-3:an jag hade för 6år sen (ush va tiden går fort :cry: ) så skall nog gå det här med 8)
zorro66 skrev:Slutrörs konvertering. Bra mycket snyggare med dubbla rektangulära än ett runt :-O)
Kommer det bara ryka ur en rektangel i vinter? Eller bytte du till slutburk med två utblås också?
Senast redigerad av 2 benny10, redigerad totalt 0 gång.
benny10 skrev: Kommer det bara ryka ur en rektangel I vinter? Eller bytte du till slutburk med två utblås också?
D4 har ju trots allt 2 blås från fabrik, så du behöver nog inte oroa dig.
benny10 skrev:
zorro66 skrev:Slutrörs konvertering. Bra mycket snyggare med dubbla rektangulära än ett runt :-O)
Kommer det bara ryka ur en rektangel i vinter? Eller bytte du till slutburk med två utblås också?
Bytte slut burk oxå hittade så det kommer att ryka ur båda i vinter :-O) :-O)
grillchips skrev:
benny10 skrev: Kommer det bara ryka ur en rektangel I vinter? Eller bytte du till slutburk med två utblås också?
Min D4 hade bara ett utblås så där är du nog lite ute och "cycklar" :mrgreen: :mrgreen:
zorro66 skrev:
grillchips skrev:
Min D4 hade bara ett utblås så där är du nog lite ute och "cycklar" :mrgreen: :mrgreen:
Samma på en grannes XC60 D4, bara ett utblås som sitter på vänster sida.
Då uppdaterades de minsann på senare tid, jag provade att bygga en direkt när jag skrev det och de hade minsann dubbla, både FWD och AWD. Hur kommer det sig att de ändrade det?

Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
  • 1
  • 563
  • 564
  • 565
  • 566
  • 567
  • 1912
Låg batterinivå Volvo V60

Har precis bytt batteriet, efter någon vecka[…]

Före 2021 när det nya infotainmentsystem[…]

"Limp home mode" ?