Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
LINN skrev:Är det inte så att man kan montera en m5 läpp på s80:n utan att moddan den?

eller var det en riktig vinge du var ute efter ,tycker att vinge inte passar på s80 men en läpp är riktigt elegant.

/LINN
Orginal m5 läpp?
Användarvisningsbild
av jea_99
angrah skrev:Hejsan! Köpte en volvo s80 2.0T -99 i December. Letar nu överallt för att hitta en vinge till bakluckan, men utan resultat. Finns det inte?

Volvo säljer själva en vinge till s60. Vet någon om den passar på en s80 eller funkar det inte?
Det finns en på realcar ,pris=1988kr
Användarvisningsbild
av Loner
Flyttar till styling forumet!

/L
Användarvisningsbild
av Gizz
Är det någon som vet hur pass bra passform det är på realcars evolution vinge vinge till S60/S80 som ligger på 2498:-?
Hur mycket kostar den i frakt?

Jag är allt bra sugen på att skicka efter en. Men det är lite lurigt när man inte sett den i verkligheten. Är det någon som köpt och monterat?
Användarvisningsbild
av Gizz
Nu är vingen beställd. Frakten gick på runt 350:-. Får väl se hur det ser ut när man får hem den. Ska bli intressant. Har nog inte sett en S80 med vinge innan.
Användarvisningsbild
av Gizz
Fick min vinge idag. Väldigt snabbt levererat måste jag säga, så nu blir det till att handla färg för att kunna prov montera och lacka i morgon. Är det någon som har tips för att lyckas extra bra med monteringen?
Användarvisningsbild
av gundj
Vinge till C70? Finns det eller funkar S80-vinge.
Eller blir det rent av fult?
Användarvisningsbild
av Gizz
Nu har jag fått hem min vinge och prov monterat den i väntan på att jag ska få hem färgen och lackera den.
Det blir nog ganska fint när den väl sitter på plats.

Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Gizz skrev:Nu har jag fått hem min vinge och prov monterat den i väntan på att jag ska få hem färgen och lackera den.
Det blir nog ganska fint när den väl sitter på plats.

Bild
Bild
Bild
hoppas på bild lackad och monterad :D
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:hoppas på bild lackad och monterad :D
Visst ska du få se det. Kanske till och med gör en lite guide för hur jag monterar den. Får väl se hur det blir. Men bilder på det färdiga resultatet blir det med största sannolikhet.

Som rubriken lyder.. Startmotorn fastnar i ytterl&[…]

V70 2012 Baklucka varnar öppen konstant

Hej alla på forumet, Jag har försö[…]

Kopplingspedal knarrar

Jag har en kopplingspedal som knarrar, jag trodde […]

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]