Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
Nej det var inte standard på tidiga årsmodeller men jag tror det blev det så småningom. Minns inte exakt vilket år.
Användarvisningsbild
av Nexus
Servostyrning var tydligen extrautrustning :wink: . Varför ens skriva det. Finns ju inte utan servo!
En ägare var ju lite luddigt. Får upp 4 ägare\ brukare på angivet reg nr..
Spoiler bak???? Vart då???
av andersuw
Är ju ganska vanligt i bilannonserna att det rabblas upp allt möjligt som den initierade vet var standard. Det blir ju en längre och mer imponerande lista på det sättet. Den här bilen ser generellt sett ut att vara rätt snålt utrustad och då finns det förstås särskilt starka skäl att nämna delar av standardutrustningen. ;-)
Användarvisningsbild
av SRT
Nexus skrev:Servostyrning var tydligen extrautrustning :wink: . Varför ens skriva det. Finns ju inte utan servo!
En ägare var ju lite luddigt. Får upp 4 ägare\ brukare på angivet reg nr..
Spoiler bak???? Vart då???
Att servostyrning i en S80 var extrautrustning har jag tyvärr väldigt svårt att tro på.
av Lövet
Klart att det inte var, säljaren pratar goja.

Mysigt med plastratt också...
Användarvisningsbild
av Vojje
står väl inget om "extrautrustning"
man kan knappast begära att var och en ska veta exakt vad som var std. på en 15 år gammal Volvo
Användarvisningsbild
av Nexus
SRT skrev:Att servostyrning i en S80 var extrautrustning har jag tyvärr väldigt svårt att tro på.
Det var irroni.. :D Men varför ens nämna det finns ju lixom inte köpa utan styrservo
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Har man haft det söndergnagda mittarmstödet i åtanke när man skriver att bilen är i toppskick.
Även dörröppnaren på förardörren ser skum ut.

Skickat från mobilen.
All felskrivning skylls på auto korrigeringen.

@AlexanderE , Du kommer tyvärr inte kör[…]

Släcka felkod

Jag har iCarsoft 2.0

Insug b6254

Jag tror det är motorolja som kommer genom v[…]

Har du även smörjt vid "piggen"[…]