Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av andy78
Gotlandsbästa skrev:
andy78 skrev:Typ något sådant hade jag köpt 3 säten, dock valt en med dragkrok säkert lättare att sälja sedan också.
http://www.blocket.se/stockholm/Peugeot ... ?ca=11&w=1
Den får man inte dra så mycket på med B-kort, bara 798kg. Men med BE-kort 2000kg :D
Sant, krok är dock alltid bra inte allt för sällan behöver jag släp bara för att det jag ska köra är långt, bräder, sopor å annat skit som jag inte vill ta i kupen.

Gött med BE om inget annat :)
av Rådlös
På mitt jabb hade jag några gånger tillfälle att jämföra några modeller. Visserligen buss/skåpbilar, men det blir ju samma sak. Det fanns några olika. Japanska, tror det var Toyota, var plastiga och inredningen hade tagit stryk en del. Dom höll alltså dåligt i det avseendet. Motormässigt etc. etc. har jag inte så mycket erfarenhet av. Sedan fanns det Renault. Tycker man om att sitta i en trumma på en trädgårdsstol, nästan, då köper man en sådan. Alltså väldigt bullrigt och krävande vid långresor. Vi hade en tid inhyrda bussar/skåpbilar VW av någon modell. Komfortabelt var det som att köra en personbil. I alla fall jämfört med Fransoserna. Så det skulle vägleda mig om jag skulle köpa något sådant.

Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]

Larm går v70 -07

:-D Movement skulle jag gissa på, verkar g&[…]

Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]

Okej, ska testa det