Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Möjligt, men larmet ändrades inget vad jag vet (I)
Nej det enda dom har ändrat som jag vet i larmväg är kontakten till lutningssensorn i bagaget dom tidigare var det en stor grå klump kontakt den nya är en grön och ser ut som kontakten till den där lilla fläkten till ECC tempgivaren, och sitter en liknande kontakt till strömställarna man öppnar tanklocket och bagage luckan inifrån med.
Vart en dag på skroten igen och mera fynd är inhandlat :D

Det jag fick tag i var:
Original radio SC-805
Högtalare hatthylla original
Ny strömställare till färddatorn då den gamla trillar ur hela tiden.
Låskista VF
Strömställaren till rutan HF.
Allt som allt gick på 500kr :shock: :-DD :-)))))

Lite bilder på fynden :)

Allt som jag fick tag på.
Bild

Radion som är i nästan nyskick.
Bild

Högtalarna till hatthyllan, dom ligger visst i ett special fäste så det var därför mina 8" inte passade.
Bild

Låskistan, nya infovredet och strömställaren till fönseter hissen HF.
Bild
garinge skrev:hoppas du fick med koden till stereon, annars har du problem ;)
Nej ingen kod till radion följde med men man kan inte begära mer då jag bara gav 200kr för den. Hur svårt kan det vara att gissa sig till koden? Den lär ju ligga nånstans mellan 1111-6666, någon som har en vild gissning? :)
Lucif3r skrev:Antar att ena metallclipset hade gått av/försvunnit på din gamla knapp till färddatorn? Lyckades jag med på fönsterhissknappen höger bak :P Hittade den dock i slutändan^^

Och som sagt, hoppas du fick med koden, annars har du att göra en tid framöver ;)
Bägge metalclipsena är borta, lite störande när man gasar på och den trillar ur hela tiden :roll:

Något ska man väl ha att göra, har förstått att man har tre försök på sig sedan låser sig radion och då måste den vara på i 2 eller om det var 3timmar innan man får 3nya försök. Hoppas att det är någon simpel kod som typ 1112 :mrgreen:
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 252

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!