Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Jajustdetja. Har ju bytt stift i bilen också. Vet inte riktigt om jag märker någon direkt skillnad, möjligen att den svarar ytterligare lite rappare på gasen och går något jämnare. Går absolut inte sämre iaf :)
Gamla stiften såg sisådär ut. Såg ut som 1an och 5an gått lite fett, medans 3an och 4an gått lite magert. Men dom stiften är så gamla att det kan likagärna vara rester/skador efter dom kopiösa misständningarna för ~4år sen, när fördelare+rotor var sopslut.

Nästa service blir att byta tändkablarna. Åldern börjar synas på dom, men inga sprickor eller något sånt iaf. Fördelare och rotor går många många år till. Ser typ ut som när jag satte dit dom för ~4år sedan. Inte ens något sot som behövde torkas bort :)

Nåja, får väl se vad bes. gnäller på den sista maj. Den har ju rullat igenom 2 år i rad med blanka papper, så nu är det väl dags att få en arbetslista :lol: Är ju lite orolig över HC'n, då den successivt ökat varje år, och var på fisens mosse förra året. Har man tur kanske rättställda kammar och nya stift hjälper till att sänka HC'n i år :roll:
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 54

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]

Hjälp med Vida

Skönt att du löste problemet! (Ett s&au[…]

Har en XC60 T8 2019 och har upplevt motsvarande. S[…]