Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hur som så läs avtalet, så du inte har x-antal tusenlappar högre självrisk på lånebilen om något skulle hända, helst ingen alls eftersom de är de som tjänar mest på testet. Jobbigt att gå minus när man "bara ville tjäna en slant".

Samt vad händer om något händer din bil när de har den, får du förlängd fri lånebil då? Vad händer när du ska köra ditt fordon till dom om olyckan är framme, de lär inte ta det på sin försäkring. Bättre att de hämtar den och har ansvaret, anser jag då :wink:

Utan att veta allt är det enligt mig inte värt det för den summan, men jag kanske inte skulle vara deras drömkund heller :)
~Kalle~ skrev:Vad gör dom med bilen i en vecka? Ligger dom och puttrar på landsväg eller är det bankörning? Hur många mil lägger dom på mätaren? Njae skulle inte låna bort min bil en vecka för en tank bränsle..
De kör en cykel som innebär kontrollerad temperatur vilket kräver att bilen står i klimatkammare över natten. Jag vill minnas att jag bara lånade ut bilen ett dygn, men det var ju nästan 25 år sedan...

Startar du kalibreringen efter du bekräftat t[…]

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Kamremsbyte V70N

Hej. Jag är ny här på forumet, s&a[…]

Hej! På mätarhuset som sitter i bilen f[…]