Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vart hittar ni så billiga Ramlösa speglar? På bildelsbasen kostar dom ju ca 1700 och uppåt?!
Tjocken skrev:Vart hittar ni så billiga Ramlösa speglar? På bildelsbasen kostar dom ju ca 1700 och uppåt?!
Har hållt koll ett tag, inte funnit några under en tid, fram tills nu i helgen då det dök upp en till det facibla priset av 275:-

Bara att hålla koll. :)
Det finns ramlös backspegel även till V60, jag tyckte samma som erikaeger - bara det att jag fick betala 2000 kr för den samt 780 kr för montaget hos min Volvohandlare :shock:

Önskar man läst denna tråden först (min är iofs automatiskt avbländande, men ändå).

Hade nämnligen en V40 innan - och tycker den som satt i min nya V60 såg ut att komma från 80-talet. Helt galet att de inte kör samma speglar i alla modeller...
benny10 skrev:Eftersom S/V/XC60 använder sig av samma spegel så kommer det att funka.
Upptäckte att priserna numer ligger på 2000:- oavset standard eller avbländande spegel på bildelsbasen så blir att avvakta
Tomhe skrev:Upptäckte att priserna numer ligger på 2000:- oavset standard eller avbländande spegel på bildelsbasen så blir att avvakta
Stämmer inte. Samtliga speglar de har inne nu har automatisk avbländning. Därav priset. På länken nedan kan du se vilka artikelnummer som har aut/ man avbländning. Demonteringsverkstäderna specificerar inte alltid så noga när de lägger upp delar på Bildelsbasen.

http://www.volvopartswebstore.com/showA ... ly=1180715
Senast redigerad av 2 benny10, redigerad totalt 0 gång.
benny10 skrev:
Tomhe skrev:
benny10 skrev:Upptäckte att priserna numer ligger på 2000:- oavset standard eller avbländande spegel på bildelsbasen så blir att avvakta
Stämmer inte. Samtliga speglar de har inne nu har automatisk avbländning. Därav priset. På länken nedan kan du se vilka artikelnummer som har aut/ man avbländning. Demonteringsverkstäderna specificerar inte alltid så noga när de lägger upp delar på Bildelsbasen.

http://www.volvopartswebstore.com/showA ... ly=1180715
Okej, fel av mig, läste endast deras beskrivning på någon som det stod standard på och antog att dom höjt priset efter efterfrågan, får spana vidare då
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Uppdatera mjukvaran

Det börjar bli dags för service på[…]

Jag tror att konkursen är ett tuffare slag f&[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Kan vara intressant att veta mätarställ[…]

Även här påstås P2600 har me[…]