Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fleshgear
Ok, beställde v14 o fick beräknad leverans v24.. ganska ok leveranstid om det stämmer..
av lilliz66
ned1 skrev:
lilliz66 skrev:Fick min byggd i gent i dag, har fått preliminärt 2maj leverans till brabil i enköping

Classic???

Nope en summum d4 awd aut
Beställde v5
av tripledes
Jag går också i väntans tider och nu börjar det bli jobbigt. En XC60 D4 AWD BE Pro Osmium beställdes vecka 6 och har vecka 20 som planerad leveransvecka. På minvolvo.se är den fortfarande bara orderlagd.

MEN - bilen är beställd av min sambo som jobbar på Volvo och då kan man gå in via volvobil.se och se status och där ser det bättre ut. För ett par veckor sedan så ändrades status till "Pressverket" och där hängde den ett tag. Nu har den passerat "kaross" och "lackering" och är nu på montering.

Hav förtröstan alltså alla ni som bara ser "orderlagd" på minvolvo :D
av ned1
tripledes skrev:Jag går också i väntans tider och nu börjar det bli jobbigt. En XC60 D4 AWD BE Pro Osmium beställdes vecka 6 och har vecka 20 som planerad leveransvecka. På minvolvo.se är den fortfarande bara orderlagd.

MEN - bilen är beställd av min sambo som jobbar på Volvo och då kan man gå in via volvobil.se och se status och där ser det bättre ut. För ett par veckor sedan så ändrades status till "Pressverket" och där hängde den ett tag. Nu har den passerat "kaross" och "lackering" och är nu på montering.

Hav förtröstan alltså alla ni som bara ser "orderlagd" på minvolvo :D

Kul att höra. Beställde också V. 6 och har nu V20 leverans preliminärt.
Blir lite fundersam när det bara står orderlagd men så som du beskriver det så är chansen stor att den kommit en del i processen.

Det är väl från början av maj som man börjar leverera Classic?
av tripledes
Och där ändrades status på minvolvo till "byggd i Gent" och leverans en vecka tidigare till v19.
Jag visste att det skulle löna sig att börja gnälla här på forumet :D
av ned1
tripledes skrev:Och där ändrades status på minvolvo till "byggd i Gent" och leverans en vecka tidigare till v19.
Jag visste att det skulle löna sig att börja gnälla här på forumet :D
Jag är avis..

Leveransstatus
Följ din leveransstatus
4 veckor kvar

Leverans beräknad vecka 20
Status

Steg 1/4: Orderlagd

:cry: :cry: :cry: :cry:
  • 1
  • 123
  • 124