Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Djungelbrand
Fick precis info ang att detta är de kommande R-design fälgarna :)
av Bobbyofswe
Är det någon som vet hur hålbilden kommer att se ut för V90? Har beställt en med 17" men som skrivs i tråden här så känns det lite klent. Är för snål för att betala volvo för uppgraderingen, men det förutsätter ju att det går att beställa fälgar någon annanstans. Någon som vet om det blir samma som V70II eller blir det något unikt?
av Bobbyofswe
Låter bra, då kan det tänkas finnas lite utbud. Om man bild-Googlar V90, vad står de på för fälgar på de flesta bilderna tror ni? 20-21"?
av Djungelbrand
Hej!

Undrar lite över vad folk väljer för fälgar? Jag har precis ändrat mig från 20" R-design till 21" 10-eker, detta efter att jag såg dessa live på en S90 med style kit och det va så sjukt snyggt! Det man inte riktigt ser på bilderna är att ekrarna är bearbetade så det är lite "råaluminium" längst ut.

Frågan är om man kommer att ångra sig. Har provkört en V90 D4 med 18" och den var ju hur bekväm och tyst som helst. Har någon provkört en V/S90 med 21"??

//
A
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Bild
är det dessa du menar? Satt iaf på en halv :) S90 på Bilia Sisjön, riktigt trevliga.
Koppling föll i golvet

Tillägg, har funnit lite lite olja på b[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]

Det är en 2013

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju ty[…]