Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av micdan
micdan skrev:Hej!
Jag har en ny V70 Classic 2016
Är kabeln fördragen till placeringen av uttaget (har uttaget men inga andra kablar eller så)

/Micke
Hittade sladden, Se bild...
Tack för Er hjälp!
av micdan
micdan skrev:Hej!
Jag har en ny V70 Classic 2016
Är kabeln fördragen till placeringen av uttaget (har uttaget men inga andra kablar eller så)

/Micke
Hittade sladden, se bild...
Tack för Er hjälp!
Bilagor
Kabel1.JPG
Kabel1.JPG (160.84 KiB) Visad 257 gånger
av Assar63
På min förra bil V50 satt det en säkringshållare där oxo någonstans. Den var inte befolkad. Kolla att du har spänning!
av andersuw
Mwi skrev:Man behöver inte lossa några skruvar, det är bara att göra följande.
Ta bort luckan vid bakljuset, sträck in armen och känn var markeringen sitter för uttaget i sidopanelen, ta en mattkniv och gör hål från insidan, använd det hålet på utsidan som markering, ta nu mattkniven och skär från utsidan och följ markering och knivblad med andra handen på insidan (därför skall man ett böjt knivblad för att inte skära sig) hålet behöver inte bli 100 procentigt eftersom kanten på uttaget täcker små missar, skruva fast uttaget anslut sladden och allt är klart. Inget som behöver demonteras eller klipps som går sönder, bara en mattkniv som verktyg.
Ja, det låter som en maximalt enkel och samtidigt realistisk lösning.

@Lövet , Kanske i den ordningen vi få[…]

Xenon Nivåreglering sensor

Vilken årsmodell? Det är en 2012:a. G[…]

Ooo, gamla minnen. Här är min på […]

Byte expansionskärl

Hej på er! Jag ska byta expansionskärl […]