Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dengroth
Yepp sommardäcken är på sen en månad. Kunde inte hålla mig utan ville se hur fälgarna gjorde sig på bilen :)

Nu börjar det bli dags för vårtvätt o tygmattor.
Bilagor
IMG_0904.jpg
IMG_0904.jpg (348.1 KiB) Visad 559 gånger
Användarvisningsbild
av MartinS
Glöm inte rycka säkringen till strålkastarspolarna så man slipper kladda ner hela fronten när man vill ha bort lite pollen på rutan.
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag väntar fortfarande på påskharen, han måste ha hoppat fel med mina Alecto fälgar jag vill ha :)
Användarvisningsbild
av MartinS
Nu i helgen var det dags... Påskharen kom aldrig med några Alecto-fälgar så jag slängde på de Geminus hjulen jag hade. XC60'n fick också sommarhjulen monterade, 20" Talitha för fjärde sommaren i rad.

Bild
Användarvisningsbild
av MartinS
Brunt är fint... Kanske trist på båda bilarna men jag tycker de färgerna är de snyggaste. Jag var lite sugen på Osmium grey på V40'n men jag valde raw copper då ljusare färger döljer tvättrepor bättre och sedan är ju klädselsömmar och mittkonsol färgmatchade mot raw copper vilket gör den helrätt.

Bättre vinkel nedan kanske?

Bild
av AutoFredrik
MartinS skrev:Brunt är fint... Kanske trist på båda bilarna men jag tycker de färgerna är de snyggaste. Jag var lite sugen på Osmium grey på V40'n men jag valde raw copper då ljusare färger döljer tvättrepor bättre och sedan är ju klädselsömmar och mittkonsol färgmatchade mot raw copper vilket gör den helrätt.

Bättre vinkel nedan kanske?

Bild

Riktigt fin färg! Känns uppfriskande i kontrast till alla svarta och silver bilar som rullar där ute...
Hur som helst, grymt fina bilar båda två! :-)-) Denna bilden gjorde mer rättvisa tyckte jag! :)

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]