Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Fortfarande inget svar från skruvat angående prisgaranti och fakturaavgift. Vad hände med garanterat svar inom 48 timmar??? :twisted:
Delarna kom fort iallafall om något ska vara positivt..
Användarvisningsbild
av sthlm
När vi inte vill betala för service och personlig hjälp blir det ofta såhär.
Service kräver människor och de kostar pengar.
Näthandel i all ära men det blir aldrig som att handla i en butik där du får personlig service.
För att få rätt del till oljereturen på automatlådan blandade Volvo Haninge in tre anställda varav två från verkstadsgolvet, delens kostnad var 70:- men det blev rätt.
Klart att man som handlare skall leverera rätt och en kreditering skall vara snabbare än blixten om det blivit fel.
Det är dock inte riktigt så världen ser ut hur man än skulle vilja.
Användarvisningsbild
av Nexus
Jo det var rätt delar men kvaliten på lagret är inge vidare. Nästan så man känner hur det hugger lite när man snurrar det...
Jaja kan ju byta en gång i halvåret bara för de skicka nytt :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Oj framsteg. Fick faktura avgift tillbaka och pengar på prisgarantin. Men hon tyckte tydligen det var för mycket då hon påpekade jag faktiskt hade fri frakt på ordern oxå!! Hon borde kollat historiken på mina tidigare köp och enbart hållit käften!
Nexus skrev:Oj framsteg. Fick faktura avgift tillbaka och pengar på prisgarantin. Men hon tyckte tydligen det var för mycket då hon påpekade jag faktiskt hade fri frakt på ordern oxå!! Hon borde kollat historiken på mina tidigare köp och enbart hållit käften!
Gött att du fick det tillbaka iaf. Själv fick jag ett mejl förra veckan som tackade att jag var kund där och fick fraktfritt nästa order :roll: fårgan är om jag någonsin kommer att lägga en ny order där ?:-/
Användarvisningsbild
av Nexus
Suck IGEN. Tänkte slösa bort det sista på mitt presentkort och ska byta stötdämpare fram på syrrans V50.
Biltema hade inte fjäderbenslagringar så tänkte att vi gör oss av med presentkortet då delarna fanns i lager(Står fortfarande de finns i lager.) artikel 341484
Fick ett mail idag att de inkommer i lager 2016-04-12.
Tack för den!!!
Användarvisningsbild
av SvenB
Det får vi nog se framöver också. De lär vara stor sponsor till forumet. :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
AC problem V70 2016 D3