Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:7500 för en 20år gammal stereo!?!?! ..... *speechless*
Ja man får väl mer finneser och funktioner med en radio ifrån Biltema för 300kr :mrgreen: fast inget gör sig så bra som original radion.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Undrar om Volvo säljer många av dom... :roll:
Dom säljer nog lika många nya såna som dom säljer nya S70 :lol:

Blev faktiskt förvånad över att dom fortfarande gick att få tag på nya eftersom att annat vettigt har upphört som typ en knapp eller okhållarna för 302mm skivor vet inte riktigt hur dom resonerar.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu är det så att jag har fått tag å andra vinterhjul med Alu fälgar helt gratis :-))))) :-DD Tror ni att de är någon ide att ens lägga ut en annons på dom gamla vinterhjulen? Det är ju dubbdäck som inte har ett enda dubb kvar mönstret är också bra så däcken är fullt lagliga dom sitter ju på plåtfälgar Volvo original annars åker allt till tippen. Men jag måste kolla först så att Alu fälgarna passar på min bil dom kommer från en V70N :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Händer inte så mycket här mer än att bilen rullar på som den ska. Bara en sak som stör mig och det är låskistan VF ska se om jag kan få tag på en begagnad på någon skrot annars så fungerar allt (än iaf) :roll:
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 252

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]

Service Peugeot 107 2007