Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har VIDA+Dice så den biten är jag väl ganska nöjd med. Jag är bara fascinerad över dolda menyer i allmänhet. Tror det är en kvarleva från tidigare dagar. Hade t.ex en sony ericsson för snart tio år sedan som hade dolda diagnostikmenyer om man tryckte en viss knappkombination.
Schmoyoho skrev:Har VIDA+Dice så den biten är jag väl ganska nöjd med. Jag är bara fascinerad över dolda menyer i allmänhet. Tror det är en kvarleva från tidigare dagar. Hade t.ex en sony ericsson för snart tio år sedan som hade dolda diagnostikmenyer om man tryckte en viss knappkombination.
>*<<*<* ;)
Schmoyoho skrev:Har VIDA+Dice så den biten är jag väl ganska nöjd med. Jag är bara fascinerad över dolda menyer i allmänhet. Tror det är en kvarleva från tidigare dagar. Hade t.ex en sony ericsson för snart tio år sedan som hade dolda diagnostikmenyer om man tryckte en viss knappkombination.
Finns fortfarande på dom allra flesta Android-telefoner :)
Statsminister skrev:
>*<<*<* ;)
Tror dock den såg mer ut som *>*<*>>*<, av mitt muskelminne att döma. Men du verkar fatta vad jag menar :-)-) Ni som ägt PSP (playstation portable) kanske minns jigkick batteries där man kunde programmera batteriets EEPROM till typ 0x000000 vilket fick den att boota från minneskortet så man kunde flasha installera egen firmware och spela spel från minneskortet *host*.
Schmoyoho skrev:
Statsminister skrev:
>*<<*<* ;)
Tror dock den såg mer ut som *>*<*>>*<, av mitt muskelminne att döma. Men du verkar fatta vad jag menar :-)-) Ni som ägt PSP (playstation portable) kanske minns jigkick batteries där man kunde programmera batteriets EEPROM till typ 0x000000 vilket fick den att boota från minneskortet så man kunde flasha installera egen firmware och spela spel från minneskortet *host*.
Ditt muskelminne felar, den kombinationen fungerar varken på min T39m eller T28s ;) Den jag postade funkar dock ypperligt ;)
Bild

Vit rök kan vara normalt Det är vatten&a[…]

Knarr vid rattutslag

Det knarrar vid rattutslag åt vänster, […]

Återkommande värmeproblem

Har lämnat in bilen idag på en Volvo ve[…]

Vill du ha lite hjärngympa så kan du ta[…]