- fre 01 apr 2016, 22:56
Tja, att du får bra för din bil betyder inte att du ska betala för mycket för någon annans.
S70/V70 är så gott som samma bil som den 850 du ser på, det må skilja massor av komponenter, men det som ger upp (chassi/abs/drivlina) är detsamma.
Du köper förstås vad du vill, jag säger bara vad jag tänker
S70/V70 är så gott som samma bil som den 850 du ser på, det må skilja massor av komponenter, men det som ger upp (chassi/abs/drivlina) är detsamma.
Du köper förstås vad du vill, jag säger bara vad jag tänker

det första var att den kunde tvärdö när den stod på tomgång och bland ville den inte ens starta. Vid närmare inspektion upptäckte jag att motorlampan inte lös när tändningen var på och då ville bilen inte starta och när väl motorlampan lös så startade bilen :???: Efter mycket letande och testande kom jag fram till ett ECM var skrot Volvo ville ha 10300kr för en ny och ytligare några kronor för att programera in den till bilen. Så istället så lämnade jag in ECM till OBD-tuning dom lödde om en brygga som någon annan hade lött dit för att kunna trimma bilen så 300kr fattigare så fungerade bilen sen var även den bare lamdasonden trasig så ytligare 600kr på det.
- By UnleashFusion