Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av chasba
Tok disse nettopp. Håper de kan hjelpe. Har begrenset plass i garasjen, og bilen er pakket inn for kvelden. :lol:
Drakrok-1.jpg
Drakrok-1.jpg (284.52 KiB) Visad 419 gånger
Drakrok-2.jpg
Drakrok-2.jpg (346.5 KiB) Visad 418 gånger
Drakrok-3.jpg
Drakrok-3.jpg (240.89 KiB) Visad 417 gånger
Användarvisningsbild
av chasba
Jeg har lakkert kåpen på min i fargen på underdelen av støtfangeren, litt personlig touch. Går lett av og på med clips på undersiden:
Drakrok-kaape2.jpg
Drakrok-kaape2.jpg (629.55 KiB) Visad 419 gånger
av Lövet
Ursäkta men det där draget ser verkligen bedrövligt ut. Köp ett riktigt dolt avtagbart istället. Din bil är värd det Stefan. Håll dig långt bort från Volvohandlarens dragkrokar.
av Lövet
StefanN skrev:Vet nån vilken dokumentation som behövs för regbesiktning? Tänkte om man kollar på nån beg från Bildelsbasen.
Du behöver ju inte regbesikta längre, varför vill du göra det?
av Lövet
Som jag förstår ska ingenting göras längre
https://www.transportstyrelsen.se/sv/Ny ... ok-i-host/
av Kimmen90
Smiter in en fråga, har idag ett delbart drag. Tänkte om dagen kommer att draget kärvar. Går det då att montera en fast krok med samma el. Tänkte kostnaden borde bli betydligt mindre.
Användarvisningsbild
av palmqvist
Kimmen90 skrev:Smiter in en fråga, har idag ett delbart drag. Tänkte om dagen kommer att draget kärvar. Går det då att montera en fast krok med samma el. Tänkte kostnaden borde bli betydligt mindre.
Kan inte tänka mig att elen borde spela någon som helst roll om draget e fast eller Löst drag
Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]

Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03 o[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]