Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av V60D5AWDPolestar
Over 900´ för en D5a,Volvo får bra betalt nu. Skall bli spånnande att se resultatsiffrorna när dom kommer för 2016.

Lycka till med fina bilen vol:-)
av Gorban
V60D5AWDPolestar skrev:Over 900´ för en D5a,Volvo får bra betalt nu. Skall bli spånnande att se resultatsiffrorna när dom kommer för 2016.

Nja, det där är listpriset. Det finns en rabatt och en nettopriskolumn på offerterna också.
av Binlist
Gorban skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:Over 900´ för en D5a,Volvo får bra betalt nu. Skall bli spånnande att se resultatsiffrorna när dom kommer för 2016.

Nja, det där är listpriset. Det finns en rabatt och en nettopriskolumn på offerterna också.
Stämmer alldeles riktigt.

Tyvärr så kan jag inte visa den sidan av pappret :)
av JensAxel
Osäker på om Head Up går att kombinera med uppvärmd vindruta så den hade du fått avstå ifrån också.
av Droopy
svergie2 skrev:Går det att köpa ipadfästen lösa? Isf blir det ju billigare att köpa plattorna direkt från elgiganten eller liknande och dessutom få en modernare platta. Ipad Air är ju rätt gammal.
Beställer man en bil för i runda slängar 750k struntar man nog fullständigt i om man kan tjäna ett par laxar genom att köpa det på elgiggen.

Riktigt nice spec förövrigt, skulle önska att jag själv hade råd med en XC90 men ja har äntligen fått råd med en ny XC60 så om 10år kanske det kan bli en XC90
Användarvisningsbild
av svergie2
Droopy skrev:
svergie2 skrev:Går det att köpa ipadfästen lösa? Isf blir det ju billigare att köpa plattorna direkt från elgiganten eller liknande och dessutom få en modernare platta. Ipad Air är ju rätt gammal.
Beställer man en bil för i runda slängar 750k struntar man nog fullständigt i om man kan tjäna ett par laxar genom att köpa det på elgiggen.

Riktigt nice spec förövrigt, skulle önska att jag själv hade råd med en XC90 men ja har äntligen fått råd med en ny XC60 så om 10år kanske det kan bli en XC90
Jo, iofs ;)

Men kul att ha något som är lite mer framtidssäkert
av KrilleW
svergie2 skrev:
Droopy skrev:

Jo, iofs ;)

iPad Air eller iPad Air 2 gör nog inte så stor skillnad för framtiden om det handlar om att få barnen att vara tysta när de åker bil ;)
Användarvisningsbild
av svergie2
KrilleW skrev:
svergie2 skrev:
Droopy skrev: Beställer man en bil för i runda slängar 750k struntar man nog fullständigt i om man kan tjäna ett par laxar genom att köpa det på elgiggen.

Jo, iofs ;)

iPad Air eller iPad Air 2 gör nog inte så stor skillnad för framtiden om det handlar om att få barnen att vara tysta när de åker bil ;)
Men du får inte glömma att även Air 2 är rätt gammal och att det sannolikt har kommit en uppföljare vid WWDC eller liknande. Men each to his own :)
av Binlist
Droopy skrev:

Helt rätt tänkt Droopy. Idag kör jag faktiskt en XC60 D5 2014 R-Design Polestar (Black Beauty kallas hon)... Måste säga att den är roligare att köra än XC90.
Men jag söker mer komfort än snabbhet nu om jag ska vara ärlig. :)
OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB-[…]

Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]