- fre 25 mar 2016, 09:45
Hej Har beställt följande:
V90D5 AWD Inscription
Utrustning utöver det som är standard med Inscription:
Färg:Osmium Grå Metallic 714
Paket:
Teknikpaket Pro 90: In/ut speglar aut avbländ, Parkeringskamera bak, Strålkastare Dynamisk LED,
Navigation, Head Up Display, Intellisafe Surround, BLIS:Radar för död vinkel, Bakifrån krockvarning, Cross
Traffic Alert
Lounge I Pro V90: Akustik rutor, Eluttag 230V bak, Dynförlängning m sidostöd, I-panelöverdel i Läder,
Klimatautomatik (4zon), Nappa Läder ventilerat, Passagerarstol elmanöv, Solgardin i bakdörrar
Klimatpaket 90: Baksätesvärme, Programbar bränslevärmare, Rattvärme
Options:
Mörkt tonade rutor 5 st, Innertak svart, Bärkassehållare i lastutr, Insynsskydd automatisk, Svankmassage
i framsäten, Panoramaglastak, Park Assist Pilot, Parkeringskamera 360°, Sensus9" PS BowersWilkins,
Smartphone link Apple, Spolmunstycke eluppvärmda, VOC med Wi-Fi Hotspot, Aluhjul 8-ek Silver DC 20,
Dekorinlägg Metal Mesh, Borttag av motoremblem, CD-spelare, Dragkrok halvautomatisk, Aktiv Chassi
Luftfjädring, Digitalradio DAB+
Tillbehör: Stänkskydd,fram och bak nymont, Bagage/Lastrumsmatta vändbar
Gummimattor i kupé grå, Skyddsgaller i stål charcoal black
Leverans vecka V36
Någon som har synpunketer på specifikationen, jag har medvetet valt bort integrerade barnstolar etc, då mina barn är stora.
Tacksam för synpunkter
Med vänliga hälsningar
Magnus
V90D5 AWD Inscription
Utrustning utöver det som är standard med Inscription:
Färg:Osmium Grå Metallic 714
Paket:
Teknikpaket Pro 90: In/ut speglar aut avbländ, Parkeringskamera bak, Strålkastare Dynamisk LED,
Navigation, Head Up Display, Intellisafe Surround, BLIS:Radar för död vinkel, Bakifrån krockvarning, Cross
Traffic Alert
Lounge I Pro V90: Akustik rutor, Eluttag 230V bak, Dynförlängning m sidostöd, I-panelöverdel i Läder,
Klimatautomatik (4zon), Nappa Läder ventilerat, Passagerarstol elmanöv, Solgardin i bakdörrar
Klimatpaket 90: Baksätesvärme, Programbar bränslevärmare, Rattvärme
Options:
Mörkt tonade rutor 5 st, Innertak svart, Bärkassehållare i lastutr, Insynsskydd automatisk, Svankmassage
i framsäten, Panoramaglastak, Park Assist Pilot, Parkeringskamera 360°, Sensus9" PS BowersWilkins,
Smartphone link Apple, Spolmunstycke eluppvärmda, VOC med Wi-Fi Hotspot, Aluhjul 8-ek Silver DC 20,
Dekorinlägg Metal Mesh, Borttag av motoremblem, CD-spelare, Dragkrok halvautomatisk, Aktiv Chassi
Luftfjädring, Digitalradio DAB+
Tillbehör: Stänkskydd,fram och bak nymont, Bagage/Lastrumsmatta vändbar
Gummimattor i kupé grå, Skyddsgaller i stål charcoal black
Leverans vecka V36
Någon som har synpunketer på specifikationen, jag har medvetet valt bort integrerade barnstolar etc, då mina barn är stora.
Tacksam för synpunkter
Med vänliga hälsningar
Magnus