Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GustavE
Där jag var och fick en offert igår sa han maj-juni om jag inte minns fel, tyckte han pratade om midsommar bl a. Det var i en stor stad i mellansverige. Lyssnade inte så noga då det för min del är att beställa nu eller inte alls som är aktuellt :D
av Gorban
Vecka 27 har jag hört från min säljare. Jag tror att bilarna går i produktion vecka 24. Detta gäller V90.

Journalister ska få provköra i Sydeuropa i maj men då rör det sig om förseriebilar.
av Vortex
Jag har hört v28 hos min lokala handlare.
Ska på visning i em så kanske kan få det bekräftat.
Jag kommer iofs inte orka vänta så länge på beställning :)
av VOLVOLAST4EVER
Finns det någon plan på visningar av bilarna nu i vår- med möjlighet till provsittning? vem vet mer och var kan man på nätet hitta information om var o när? Någon bilmässa eller utställningshall?
Användarvisningsbild
av Volvosmurf
Har någon varit på VIP visning än? Intressant att höra synpunkter när någon har fått se och klämt på dom i verkligheten.
Bilagor
VIP.jpg
VIP.jpg (528.92 KiB) Visad 529 gånger
Användarvisningsbild
av V9097
Volvo i Kungsträdgården i Stockholm har både S90 och V90 nu. Båda T6 AWD Inscription med ljust ventilerat läder, läderklädd instrumentpanel och massa lull-lull.
Användarvisningsbild
av Volvosmurf
Är lite nyfiken på vad dom visar upp på VIP visningarna som dom far över hela landet och visar. Vet att dom kommer att ha VIP visning i Umeå den 31 Mars och Luleå 1 April.
D4 VEA dricker olja

Bläddrar du ner till bilderna i detta inl&aum[…]

Ok, tack för svar! Då skall jag googla[…]

Jag handlar numera på www.trodo.se. Där[…]

Läckage kylarvätska

Men jag kan leta vidare lite och se om jag hitt[…]