Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Droopy skrev:Det var steelersvito jag syftade på, han hade väl valt Premium Sound och jag är nyfiken på hur han tycker det låter i XC60 då jag aldrig hört det i XC60 utan enbart i V60 och V70 och det lät inte bra, tyvär.
Tjenare, jodå jag tycker det är riktigt bra ljud i bilen, tog ju PS + sub och är supernöjd. Har dock inte lekt så mycket med ljudinställningarna ännu så det kan nog bli ännu bättre.

Spotify och dylikt är ju såklart per automatik lite sämre ljud i men jag införskaffade även några 5.1-skivor enbart till bilen och när jag lyssnar på dem så är det ett grymt bra ljud. Har dock inte jämfört med HP så jag vet inte om det är bättre eller hur mycket bättre det är.

Sedan är ju det här med ljud ganska subjektivt, mina föräldrar tycker ju till exempel att dom har kanonljud ut från sin tv medan jag tycker det låter bedrövligt om jag jämför med min egen anläggning hemma som är ett 9.2-drivet Marantz-system + OK högtalare....

Skulle våra vägar korsas någonstans så är du mer än välkommen att provlyssna i min bil :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]

Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]

Volvo 740-87 problem vid start B230e

Hej helt ny här och stött på probl[…]