Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av s6025t
Skärmen är ju begagnad fast köpt av Volvohandlare så den är låst trist att Volvohandlaren inte vet bättre utan tar hem saker från skrotar o säljer
Hade det vart en sprillans ny skärm i Volvo originalkartong så har det garanterat fungerat
av Raymond
Raymond skrev:Du kan forsøke å få din volvoverkstad att lasta ITP bort. Mener det heter ITP, IPD el. dyl. Det er en tyverisikrings funktion som gjør at man ikke skal kunne sno en styrenhet och anvanda den i en annan bil.
ITP het det, last SW ITP bort.
Användarvisningsbild
av benny10
jkarlberg skrev:Finns ju massor displayer på bildelsbasen, borde inte de bets om att det inte går att montera begagnade radiodelar?
Precis så jag tänker också.
av Psyko
Raymond skrev:Du kan forsøke å få din volvoverkstad att lasta ITP bort. Mener det heter ITP, IPD el. dyl. Det er en tyverisikrings funktion som gjør at man ikke skal kunne sno en styrenhet och anvanda den i en annan bil.
Exakt! Först måste dom ladda ITP bort och sen ICM omladdning. Problemet beror på att det är en begagnad skärm som är låst till den bilen den monterades i först. För att fixa det måste man ta bort stöldskyddet (ITP)

Som jag nämnt tidigare kan jag inte ha en bi[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]