Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oldtimersmc
EjS skrev:Så är det dags att stänga min bit av tråden. Ny toppackning - har präcis hämtad ut bilen ikväll. Så nu är det slut med att fylla på kylarvätska.

Vad landade priset på.
Min ligger på operationsbordet...
av oldtimersmc
min har legat länge på operationsbordet, ingen info från volvo antagligen parentation
av oldtimersmc
Jo 2 vek men när de väl ryckte tummen ur så gick de fort och priset kunde man inte pruta på, noll är noll
av oldtimersmc
Hämtade bilen utan kostnad. Bra försäkringar = folksam+lite goodville
av oldtimersmc
Hasse53 skrev:"Noll är noll" vad hände hos Volvo-verkstan? Nyfiken är bara förnamnet...
Först ingen, ting sen... Ingenting efter det INGENTING sen så skulle de fixa den lite längre fram, men då var den redan färdig (förutom att de hade missat att jag ville ha det servad med)
Men packningen skall vara bytt+lite remmar.
o jag är nöjd
Användarvisningsbild
av EjS
Bra att det gick på försäkring och goodwill. Annars är det sura pengar.

Låter som Bilia. Det är faktisk det bästa med att jag flytte från Sverige till Danmark. Här är det mindre värkstäder och mycket bättre service - fast det är old school: ingen internetbokning, ingen personlig tekniker (fast det är samma kille varje gång), och altid de-briefing med verkstadschefen.
av oldtimersmc
Fick en nota NU på 2000kr självrisk...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Är det gamla eller nya drivlinan i bilen? […]

Elpriset

50W och 300W vid optimala förhållanden[…]

@mimeck , Ja, då är det nog inte den k[…]