Loner skrev:Jag får ta och fota några som jag kan lägga upp härMattsvart skrev:Crusin på lördag :D då ska man kika på vackra bilar :DTyvärr är jag med fmailjen i sundsvall då, annars hade jag nog stått ute efter vägkanten och fotat lite.
/L

Moderator: Moderatorer
Loner skrev:Jag får ta och fota några som jag kan lägga upp härMattsvart skrev:Crusin på lördag :D då ska man kika på vackra bilar :DTyvärr är jag med fmailjen i sundsvall då, annars hade jag nog stått ute efter vägkanten och fotat lite.
/L
Mattsvart skrev:Crusin på lördag :D då ska man kika på vackra bilar :D
nofear745 skrev:Var den svart med röd board?Mattsvart skrev:Crusin på lördag :D då ska man kika på vackra bilar :D
Blir till o lufta 745an då. :twisted:
Loner skrev:Haha fränt :D! fixat så du få bättre priser? ;)..Mattsvart skrev:Kanon... en annan var och hälsa på killen som driver radicast idag, så man fick sncka lite volvo med nån...
Jag får ta och fota några som jag kan lägga upp här
/L
Volvdoo skrev: Ja men jag hoppar väl in här jag också. Bor i järpen men de e ju i jämtland iaf. Kör en svart S70 AWD -99Hej hej :D!!
Mattsvart skrev:nofear745 skrev:Var den svart med röd board?Mattsvart skrev:Crusin på lördag :D då ska man kika på vackra bilar :D
Blir till o lufta 745an då. :twisted::D hehe isåfall såg jag dig en hel del ;)