Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Några lister här och där är inget att komma med för att aktivera köplusten. :oops: :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Alltså denna inflation på pianoplast, suck!
Möjligen att det paketeras prisvärt, tror knappast de kan räkna med att sätta någon större prishöjning, blir nog liknande ocean race (känns som en ersättare)
av Tjocken
W.A.P.E. skrev:Alltså denna inflation på pianoplast, suck!
Möjligen att det paketeras prisvärt, tror knappast de kan räkna med att sätta någon större prishöjning, blir nog liknande ocean race (känns som en ersättare)
När jag va på roadshowen för v90 lanseringen pratade jag med volvo och dom nämnde med gåtor att denna skulle komma. Då lät det som att dom hade tänkt typ såhär, en speciell edition bil liknande ocean race, ocean race kommer inte försvinna utan den finns ju bara under racet. Så att något speciellt även finns mellan när inte ocean race säljs.
Och jag gissar på att det va denna edition serie dom pratade om då. Verkar ändå rätt schysst, men tycker det verkar vara lite dåligt med speciella detaljer ändå.
av Lövet
Bilen ser ut som en Kinetic med xenon och 18". Inget ont i det men hoppas den inte är prissatt särskilt mycket mer än så.
Användarvisningsbild
av V9097
pt96hni skrev:Dynamic Edition finns nu i "Bygg din Volvo" och det verkar vara en Momentum med läderklädsel typ :-)

/Håkan
Det var inte mycket man fick, dessutom ganska tråkiga fälgar måste jag säga.

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]

Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]