- sön 21 feb 2016, 18:37
Råkade ut för samma sak. Bärgaren lyfte batterikabeln 30 sekunder. Sedan har den gått som en klocka. Det va ca 2000 mil sedan....
Moderator: Moderatorer
Robban12 skrev:Det där kräver dock ett viss mått av mod.. :shock: Eller dumdristighet..guinness skrev:Jaha, då blev jag stående med min hybrid.. 439.8 mil kom jag ...
Parkerade och var borta ca 15min, sedan vägrar den starta. Försökte nog ett 10-tal gånger, sedan var det bara att bita i sura äpplet och trycka VOC knappen.
Fick en V40 D3 hyrbil, jag säger bara vilken skitbil i förhållande till min TE
Få se vad verkstaden säger imorgon.. skall bli spännande. Tyvärr så hände det 12mil hemifrån så jag kan inte glida in och diskutera med teknikern.
/Ledsen hybridägare
Ska ge dig ett super bra tips, ha alltid en PPC3 felkodslärare i bilen, så fort det är något som bråkar så nollställer felkoderna som de gör på verkstaden ändå så är det bara köra vidare sedan.
Sedan kan man påpeka det på nästa verkstadsbesök, för till 99% är det någon programfel.
joel80 skrev:Tänkte höra hur pass snabbt ni fick ut supermiljöbilspremien efter leverans.. Och om nån som fått leverans efter nyår fått ut nått än.
Jag fick bilen levererad 25e nov och fick premien utbetald (till leasingbolaget) den 22a dec. Alltså ca 4 veckor. Förstått att det var rätt snabbt.. Hur länge har ni behövt vänta?
guinness skrev:Jaha, då blev jag stående med min hybrid.. 439.8 mil kom jag ...Exakt det här har vi också problem med!
Parkerade och var borta ca 15min, sedan vägrar den starta. Försökte nog ett 10-tal gånger, sedan var det bara att bita i sura äpplet och trycka VOC knappen.
Fick en V40 D3 hyrbil, jag säger bara vilken skitbil i förhållande till min TE
Få se vad verkstaden säger imorgon.. skall bli spännande. Tyvärr så hände det 12mil hemifrån så jag kan inte glida in och diskutera med teknikern.
/Ledsen hybridägare
Dina lyktor är sönderbrända på[…]