- tor 10 mar 2016, 22:28
Du har ingen dremmel eller liknande? Dom är ju lite smidigare än en vinkelslip, och har betydligt mindre kapskivor 

Moderator: Moderatorer
White skrev:Snyggt med både panel och ratt!Tackar! Nu ska den ju bara dit också...-)
DayDreamer skrev:Ja dessa torx skruvar är omöjliga ibland gäller verkligen att man har rätt storlek och håller spärrskaftet/skruvmejseln så rakt som möjligt mot skruvskallen.Höll min mejsel så rakt jag kunde, men i detta fallet så var det rostens fel. Skruven var så fastrostad och klen så att den smulades sönder... :roll:
Lucif3r skrev:Du har ingen dremmel eller liknande? Dom är ju lite smidigare än en vinkelslip, och har betydligt mindre kapskivorJag får se hur jag får bort den. Vinkelslipen är ju inte precis smidig som du påpekar...
DayDreamer skrev:Ja du skyll på rosten :lol: det är väl du som är för stark eller är det Biltema verktyg du använder (HMM)Nej, några verktyg från Biltema är det inte. Köpte en verktygsväska på Bauhaus för några år sen och den har hållit bra kvalité.
DayDreamer skrev:Det är då man går och hämtar mutterknackaren :D
DayDreamer skrev:Hehe jo tack har hänt många gånger att hylsan slinter på muttern/bulten och man har slagit i knogarnaMutterknackaren brukar inte alltid hjälpa den heller. Sen kan det ju bero på att min kompressor inte är så stor... :roll:Det är då man går och hämtar mutterknackaren :D
Lucif3r skrev:Tyvärr känner jag igen mig allt för mycket där. Har vid flertalet gånger kastat verktyg i golvet och svordomarna har flugit. :roll:DayDreamer skrev:Det är då man går och hämtar mutterknackaren :D
Nä... Det är då man kastar verktyget i golvet och går och tjurar i ett hörn :lol:
Elbilsräckvidd hit och elbilsräckvidd d[…]