- fre 18 maj 2007, 20:38
stukastini skrev:Får jag fråga varför man ska ha karbonfejksinredning och kjolar? är själv 22 år i sommar och kör V70 men har aldrig förstått det häftiga med gettostyling. måste vara otroligt vuxen eller så ser jag bara inte det snygga, är ju en sak med en t5 eller nåt med många hk det kan jag köpa och sen lite små saker som t.e.x byta bak och framljus till de nya om man köper äldre än 05 men mer tycker jag bara ser löjligt ut.Tylön skrev:Som sagt tidigare, kolla upp växellådan noggrant. De åren du uppger har SAAB haft problem med dom. Har själv en -02 som har börjat trilskas och då främst svårigheter med att få i backen. Detta kostar i runda slängar 10000:- att åtgärda.10 000:- att återgärda, Snackar vi versktd då? För jag har en kusin som kört rally i hela sitt liv och är superbilintresserad. Han är mer eller mindre en bilmeckaniker så det mesta går att laga hemma för min del. Eller menar du 10 000:- i bara delar?
Det jag hade tänk tänkt mig om de blir en volvo är lite billigare men sen köpa nya lysen fram/bak,kjolar, fälgar,kolfiberinredning, allt som allt blev det 102 000 med den bil jag hitat, har gått ca 15 000 mil. Så jag är ju så sjukt sugen på det :D.
Saab är väldigt lockande det med, kikat på 2,0 med sportchassi, ser ut som man kan klara sig bra då men det verkar inte finnas mycket att styla sin saab med. Går väll att göra lite eget men det är overkill för mig, finns inte den tiden
V70 D5 Sport Edition 2004