- lör 04 apr 2015, 17:35
Företaget det är köpt av säljer ju ett antal olika varianter och färger, inte modellanpassat färgmässigt för någon, och färg väljer man själv vilket TS har gjort... Så att det inte färgmatchade eller är bad taste vad gäller färgkombinering kan ju knappast företaget lastas för. Jag hade svart inredning och valde utseende därefter - less is more som så ofta. Ska se om jag hittar någon bild.
börne skrev:Nja hade jag inte varit intresserad av hur det ser ut hade jag kört Hyundai eller Opelfredrikwt skrev:Vi köpte till vår tidigare X1 från bilmattor-online, köpte den mattan av mellankvalite. Upplevde både kvalité och passform som mkt bra,jämfört med vanliga textilmattorn från BMW och Volvo så upplevde jag dessa som rejälare och av bättre kvalitet.Dom TS visar bild på är ju köpta där, inget illa menat till TS nu men dom ser ju inte allt för roliga ut med slitskyddet & taskig färgmatchning. Nu vet jag inget om hur BMW's mattor är, men Volvo har två olika kvaliteter & std är trist medans deras premium matta är riktigt tjock & rejäl. Nu kan jag inte säga nåt ang kvalitet då jag la i dom igår, men det känns verkligen som att det är kvalitetsmattor & dom ser tusen gr bättre ut än mattorna från bilmattor-online. Men du skriver bara ang kvalitet & passform, du kanske struntar i hur det ser ut vilket inte jag gör.
Företaget det är köpt av säljer ju ett antal olika varianter och färger, inte modellanpassat färgmässigt för någon, och färg väljer man själv vilket TS har gjort... Så att det inte färgmatchade eller är bad taste vad gäller färgkombinering kan ju knappast företaget lastas för. Jag hade svart inredning och valde utseende därefter - less is more som så ofta. Ska se om jag hittar någon bild.

- By v16v