Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

DayDreamer skrev:Dom skulle ha över 3000kr sista jag frågade då var det nyckel och larmdosa ytligare kostnader för programmering skulle tillkomma. Har bara en nyckel till bilen så det gäller att hålla hårt i den :)
.. Men det är till en x70 det :) Och majoriteten av kostnaden är säkerligen nyckeln, dom är ju apdyra iom. transpondern. Och bara programmeringen brukar ju gå lös på typ 600spänn, vilket är en kostnad TS slipper iom. VGAII.
Lucif3r skrev:Gör så du, men vill minnas att dom var en hyffsad slant dyrare än carguard's variant. Men man vet ju aldrig :)
Jag antar att du vet om att man enkelt programmerar fjärrisarna själv va? Utifall volvo börjar tjåla om programeringskostnader och sånt skit :)
Ja jag kan tänka mig det haha. Jo jag vet, har sett många trådar som berör programmeringen av fjärrkontrollerna. Sen står det hur man ska gå tillväga på den länken som jag fick lite längre upp!
Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:Dom skulle ha över 3000kr sista jag frågade då var det nyckel och larmdosa ytligare kostnader för programmering skulle tillkomma. Har bara en nyckel till bilen så det gäller att hålla hårt i den :)
.. Men det är till en x70 det :) Och majoriteten av kostnaden är säkerligen nyckeln, dom är ju apdyra iom. transpondern. Och bara programmeringen brukar ju gå lös på typ 600spänn, vilket är en kostnad TS slipper iom. VGAII.
Ja jag har två nycklar till bilen så två fjärrkontroller krävs. Men ska jag ha VGAII?
Bromsskivor och belägg till 740

Alla skivor som får säljas inom EU komm[…]

Föredrar sim i bilen, slipper koppla upp mobi[…]

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ingen framgång med blinkdosan, men ja testad[…]