Slog till på den här kinesen nyligen:
http://www.banggood.com/20inch-126W-Cre ... 22387.html
Drygt 700 spänn i skrivande stund, plus att man kan få 10% rabatt med någon kupong som jag missade.

Finns säkert billigare, men jämfört med priserna här i Sverige så kändes det som ett fynd.
Frakten var även gratis, och inte ens en vecka senare så kom ett SMS om att jag kunde hämta ut paketet hos DHL-ombudet i stan.
I ett tidigare SMS så fick man välja mellan hemkörning eller hämta hos ombud. Bra service!
Rampen känns vettig även om jag inte har så mycket att jämföra med... Elektriskt sett så kommer den säkert hålla ett par vintrar då det iallafall verkar finnas tätningar så saltet håller sig på utsidan. Frågetecknet är mest hur dioderna håller, men dåliga sådana brukar å andra sidan paja ganska omgående så det visar sig snart.
Tycker rampen lyser upp bra jämfört med vanliga runda halogenlysen. Helt klart skillnad mot ramp+helljus än med bara helljus.

Den sprider ljuset väldigt bra, och kanske lite för bra? Blir inte direkt någon lång stråle som man är van vid från extraljus. Mer att det lyser upp trädtoppar och allt framför bilen vilket förvisso funkar det med.
Tycker den smälter in bra i fronten med vanligt extraljusfäste bakom plåten. LED-rampen är lika bred som regskylten.
fr_21_size1024.jpg (155.27 KiB) Visad 4404 gånger