Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bengt A
Då sitter förbandslådan betydligt bättre på de äldre V70-bilarna i sin lilla lucka på sidan. Nåja, det är väl inte så ofta den behövs, och när det väl är dax så är det ju skönt att veta att den trots allt finns därnere under väskorna. Kanske komplettera med en lite kudde som kan ligga lös ? Ligg dit en filt också, den gör ofta mer nytta än förband !
av Tech
hehe. de e väl samma sak med varningstriangel och reservhjul. Trevligt å stå å packa ur hela bagagen för att komma åt prylarna.

Men å andra sidan så blir det väl aldrig några fel på Volvo :P .
av Ugbugg
Tech skrev:hehe. de e väl samma sak med varningstriangel och reservhjul. Trevligt å stå å packa ur hela bagagen för att komma åt prylarna.

Men å andra sidan så blir det väl aldrig några fel på Volvo :P .
Triangeln och hjulet kan få vara där, behövs dom så är det bara att packa ur, ingen brådska precis. Förstahjälpen-kittet däremot kan det vara viktigt att få fram snabbt vid olycka.
Användarvisningsbild
av samcan
Altså nu vill jag inte vara taskig eller så , men tycker inte ni att baken på den nya V70 sägger MITSUBISHI. eller är de bara jag ? har inte mitsubishi nån liknande kombi, altså utseende messigt , baken dvs.
Användarvisningsbild
av greeeken
Hmmmm och det har att göra med det trådskaparen undrade över?
Användarvisningsbild
av samcan
greeeken skrev:Hmmmm och det har att göra med det trådskaparen undrade över?
nää inget med trådkaparens problem, sorry att jag kapar tråden såhär.

Stämmer.

V60 sliter däck bak

Vilken bussning är det du menar? Och vart fin[…]

Husbilar igen, eller ja förare och sjä[…]