Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GustavB
Fasen va synd att dom inte hade denna vinkel på bakluckan. Både mycket snyggare, mer harmonisk och mer utrymme!
Bild
av Lövet
Ja den där var ju "tillräcklig" snygg. En del skisser jag sett med upprätt baklucka har verkligen sett förjävliga ut.
Den här ser ju ut som en likbil
Bild
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Lövet skrev:Ja den där var ju "tillräcklig" snygg. En del skisser jag sett med upprätt baklucka har verkligen sett förjävliga ut.
Den här ser ju ut som en likbil
Bild
Smaken är delad, jag gillar den mycket bättre än rutlutaren..... om man är så fruktansvärt trendkänslig att man inte kan tänka sig åka kombi finns ju både sedan och kupe former att välja på.
av Lövet
Jag har inga problem med konceptet kombi, därmed inte sagt att bilen behöver vara konstruerad för att få in en billybokhylla bak. V90 tycker jag går snäppet för långt, det blir nästan shooting brake stuk och det är aningen mycket. Den blå ovan tycker jag är den ultimata kompromissen.
Användarvisningsbild
av MartinS
Är det bara jag som tycker överhänget fram respektive bak är helt skevt? Jättekort fram och gigantiskt bak. Lirar inte riktigt tycker jag.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Lövet skrev:Jag har inga problem med konceptet kombi, därmed inte sagt att bilen behöver vara konstruerad för att få in en billybokhylla bak. V90 tycker jag går snäppet för långt, det blir nästan shooting brake stuk och det är aningen mycket. Den blå ovan tycker jag är den ultimata kompromissen.
Jo. men det behöver inte vara bokyllan Billy.

Vi blev skjutsade i en Shooting Brake merca och fick sitta och trängas med två resväskor i baksätet i 26 mil. :-(O) :-(O) :-(O)

Önskade verkligen att man suttit i min "skitfula" Volvo med rak bakruta så bagaget hade fått plats där istället för i baksätet .
av Lövet
VolvoB20 skrev: Vi blev skjutsade i en Shooting Brake merca och fick sitta och trängas med två resväskor i baksätet i 26 mil. :-(O) :-(O) :-(O)

Önskade verkligen att man suttit i min "skitfula" Volvo med rak bakruta så bagaget hade fått plats där istället för i baksätet .
Men tänk så snygg du var under tiden :mrgreen:
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Lövet skrev:
VolvoB20 skrev: Vi blev skjutsade i en Shooting Brake merca och fick sitta och trängas med två resväskor i baksätet i 26 mil. :-(O) :-(O) :-(O)

Men tänk så snygg du var under tiden :mrgreen:
Jajjemän.. jag solade mig i glansen ..... :-) :-)
av Amli

Förmodar då att det var en CLA? Det är ju typ som en V40 så det är inte så konstigt. 2 resväskor går lätt in i en CLS.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 34

Du kan inte återanvända batteriet tex i[…]

Trasig Renault Scenic

Ventiltätningar och ventiler på plats. […]

Hejsan. Jag har nog samma problem. Får sign[…]

Hej! Kul att det gick bra. Hur var det med kabla[…]