Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LOTEZ
Ska inte vara allt för övertygad men var förbi min ÅF förut och tankade. Såg en Osmium grå R-design xc60. Med 20".... Kan fan bara min men tror inte den skulle vara 4v för tidig?! Minvolvo.se har ju visat fel förr menar jag
av LOTEZ
För er som fått leverans av MY16 förra året.. Hur många veckor innan leverans började dom olika stegen att ändras? Har 4v kvar och ff bara "orderlagd"
av JHg
LOTEZ skrev:För er som fått leverans av MY16 förra året.. Hur många veckor innan leverans började dom olika stegen att ändras? Har 4v kvar och ff bara "orderlagd"
Min gick från orderlagd till tillverkad plötsligt på en dag...
av ned1
Min första Volvo som tjänstebil.. Tidigare när jag best. BMW bl,a, så har min ÅF kunnat ge mig preliminär leveransdatum ganska omgående.

Nu är vi inne på tredje veckan sedan beställning av XC60 och enligt ÅF har de inte ens preliminär datum??
Ska det vara så?
Användarvisningsbild
av joel80
Hm.. Fick prelimenärt datum efter typ 2 dagar... Sen ändrades det efter ca 2-3 veckor till ett datum ca 2v innan det första.. Och det datumet stämde rätt bra för när bilen kom till handlaren.
av knivkoping
ned1 skrev:Min första Volvo som tjänstebil.. Tidigare när jag best. BMW bl,a, så har min ÅF kunnat ge mig preliminär leveransdatum ganska omgående.

Nu är vi inne på tredje veckan sedan beställning av XC60 och enligt ÅF har de inte ens preliminär datum??
Ska det vara så?
Jag reggade mig på min volvo med samma e-mail adress som jag angav vid beställningen. Efter beställningen gick igenom så fick jag ett mail om att bilen lagts till i min volvo automatiskt. Där står det preliminär leveransvecka men inget fast datum.
Användarvisningsbild
av bduren
bduren skrev:XC60 AWD BE Pro Summum med lite paket. 2 veckor förhoppningsvis.
På väg till Reimes Halmstad.

Uppdatering: Hämtas 3 mars......
Det är IDAG.....
Användarvisningsbild
av SteelersVito
bduren skrev:
bduren skrev:XC60 AWD BE Pro Summum med lite paket. 2 veckor förhoppningsvis.
På väg till Reimes Halmstad.

Uppdatering: Hämtas 3 mars......
Det är IDAG.....
Då vill vi se bilder snart :D
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 203
Motorhaveri s60 2.4T