Moderator: Moderatorer

Palmqvist: 450 mil, vad har du hittat på, kört genom Tyskland, hem och samma visa igen? :wink:
Har tvättat ordentligt i tvätthall..
Och även om man p.g.a att dom nu höjt priset till 2,50kr självklart vill ha valuta för pengarna var det mest för att komma hem på batteri då jag inte hade hunnit ladda så mkt innan jag drog dit. Lyckades nästan... sista km på diesel. :D

Bild

(Och Brainy är lite ond och sprider hemskheter om mig på facebooksidan!)
:)
Micce1980 skrev:Palmqvist: 450 mil, vad har du hittat på, kört genom Tyskland, hem och samma visa igen? :wink:
T/R Crans-Montana (CH) o T/R Nurnberg

Skidåkning Crans

Bröllop Nurnberg
palmqvist skrev:
Micce1980 skrev:Palmqvist: 450 mil, vad har du hittat på, kört genom Tyskland, hem och samma visa igen? :wink:
T/R Crans-Montana (CH) o T/R Nurnberg

Skidåkning Crans

Bröllop Nurnberg
Se där ja, trodde först du glömt frugan i Garmisch eller liknande :) Skoj med skidsemester, skulle gärna dra ner en repa till i år ;)
Hade kanske blivit lugnt o skönt hemma då... :) nä får ta vara henne o barnen när man veckopendlar Eslöv - Gbg på vardagarna

OT:
Min bror däremot glömde iofs nått annat än sin fru (lite synd) en gång vi hade varit med husvagnar i sälen som vanligt, jag var tvungen o köra dagen innan pga jobb, han glömde sin husvagn i sälen :) När han kom till Skövde för o hälsa på Mor o Far frågade mina föräldrar var husvagnen var, han hyrde ut den resten av den vinter :)
Palmqvist: Hahahaha! Ja det är en bit mellan sälen-Skövde. :D
Ska själv ner imorrn för att hälsa på mina föräldrar, hoppas inte jag glömmer något viktigt. :D
Gav äntligen bilen kärlek i form av en rejäl tvätt. Skönt att slippa skämskudden på ett tag.

Bilen visade dock sitt missnöje med att ha varit skitig så länge:
Bilagor
IMG_2510.JPG
IMG_2510.JPG (1.92 MiB) Visad 418 gånger
grillchips skrev: hoppas inte jag glömmer något viktigt. :D
Du svänger väl förbi JB? :)

La skälv golv idag, tog ca 10 sekunder, bagagerumsgolvet byttes ut alltså, ett med bärkassehållare. Bara för att det var snorbilligt, lär inte använda det tror jag då jag har Volvos bagagematta över ändå :mrgreen:
Bilagor
IMG_9316.JPG
IMG_9316.JPG (184.72 KiB) Visad 432 gånger
  • 1
  • 518
  • 519
  • 520
  • 521
  • 522
  • 1912
Värme i kupén laddhybrid

Skulle oxå tippa på el värmaren t[…]