Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det där är transportsäkringar dom ska absolut inte sitta kvar. Dom har säkert glömt att ta bort dom det är tyvärr inget ovanligt att sånt händer :( Har du upplevt bilen som stötig och väldigt hård fram så är det dessa säkringarna som gör det.
Pratade med min PST och verkstadsbasen. Distanserna rycker jag bort själv och Polestar certifikatet skriver dom ut och skickar hem till mig. Tänkte vara laglig denna gång :wink:
Släpper RICA 250/550 är jag inte långt ifrån sanningen :lol:
Lilla emblemet från nya XC90 ska på plats.

Bild
Dagen tvätt. Vit lack visar all smuts :|

Det går åt lite kem för att få lacken riktigt ren.
Bild

Kallavfettning Degreaser Wet och Reservdelsguruns fälgtvätt får ligga på en stund.
Bild

Väldigt ren blev den och ingen kondens i någon strålkastare
Bild
Är det verkligen bra att ha vattenavstötande medel på vindrutan? Jag hade det på min bil och jag trodde att jag skulle bli tokig innan skiten försvann det blev en hinna som stannade kvar länge efter att vindrutetorkarna svepte, en ordentlig rengöring med bromsrengörning tog bort hinnan.

Det kan ju ha att göra med att medlet kom från Biltema :mrgreen: använder det på sidorutorna och bakrutan där fungerar det utmärkt :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]

Byta till elstol VolvoS60-13?