Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Bra service är det här hos Volvo handlaren så jag går mer än gärna in där och handlar förutsatt att inte delen kostar flera hundra kronor mer där än på nätet.
Spännande skruvat hade skickat ett mejl som jag såg först nu. Dom vill veta vilka felkoder jag hade så jag skrev det till dom blir spännande att se hur detta kommer att sluta :roll: för fel på sonden det var det nu har jag inga felkoder med ersättningssonden som jag fick av dom :D.
Användarvisningsbild
av Nexus
Tänkte på skoj använda mitt presentkort beställa ett nytt stödlager till 740 in från skruvat igen.! Förra höll 1 år och 2 månader så utanför garantin. Ska bli kul se vad de skickar denna gången. Kanske ett oljefilter till en skoda :lol:
Nexus skrev:Tänkte på skoj använda mitt presentkort beställa ett nytt stödlager till 740 in från skruvat igen.! Förra höll 1 år och 2 månader så utanför garantin. Ska bli kul se vad de skickar denna gången. Kanske ett oljefilter till en skoda :lol:
Du kanske får en ny 740 istället :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Nexus
Varför i helvete beställde jag ,det sket sig ju direkt!
Faktura förbokat som bet alternativ. sket i ändra då jag betala med presentkort = NOLL KOSTNAD!
Då drogs det 40:- i fakturaavgift :-(O)
Sen tog jag direkt och körde en prisgaranti då biltema tar 99:90 för stödlager.(skruvat tar 139:-)
Ska bli kul se hur detta virrvarr löser sig i slutändan :roll:
Ett pip om det inte går jämföra biltema och skruvat och jag kommer få DAMP :-O)
Dra några djupa andetag och räkna så långt du kan. Eller gå ut o ta dig en cigg om du röker.
Jag ställer frågan igen ska skruvat få fortsätta att skämma ut ett så fint forum som detta?.
Ska de få göra reklam här?.
Detta känns ju inget bra det verkar som det bara blir mer och mer krångel med skruvat. Tycker inte att dom borde få göra reklam här då det alltid är något som krånglar när man beställer av dom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]