Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ramon
Surfade omkring på Sun Graphics hemsida nyss. Hittade en sketsnygg fälg, men jäklar vad dyr den är... I och för sig så levereras de med Avon-däck, balanserade och klara... Priset är 30 124kr inkl. moms per fälg (inkl.däck). Ska strax Photoshoppa in den på vår 944:a, lär ju bli riktigt rått, men det förblir en dröm, iaf tills man inte råkar bli väldigt rik eller så... ;-)

Bild

För mer info se länk: http://www.sungraphic.se/product_info.p ... cts_id/332
Senast redigerad av 1 Ramon, redigerad totalt 0 gånger.
av S.t.r.a.n.D
Den dagen jag köper såna fälgar i den prisklassen så kör jag inte en 944:a, det kan jag nog lova. Utan dom sitter nog på någon bil i dom högre prisklasserna.

Fast iof så om man skulle bli så snorrik att man inte vet vad man ska göra av alla pengar så kanske man tar och köper ett exemplar av alla olika volvo modeller. vol:-) Det skulle se fint ut utanför palatset. :-)-)
Användarvisningsbild
av Ramon
Den dagen jag köper såna fälgar i den prisklassen så kör jag inte en 944:a, det kan jag nog lova. Utan dom sitter nog på någon bil i dom högre prisklasserna.
Nej nej, självklart skulle jag inte kört en 944:a då heller... Har man råd till dessa så bör man faktiskt även ha råd med en aningen dyrare kärra... Men det är ju alltid kul att testa hur saker och ting hade sett ut med hjälp av PS.
Fast iof så om man skulle bli så snorrik att man inte vet vad man ska göra av alla pengar så kanske man tar och köper ett exemplar av alla olika volvo modeller. viking Det skulle se fint ut utanför palatset. Yesss
Hehe, sant, tänk att ha ett eget Volvo-museum innehållande samtliga modeller... :lol:
av Burken
fina.. dock tycker jag sånna modeller ser så små ut på bilarna... så köp minst 19 :)
Användarvisningsbild
av Ramon
fina.. dock tycker jag sånna modeller ser så små ut på bilarna... så köp minst 19 Smile
Ja, nog ser dom lite små ut på något sätt, håller med dig. Hade man vart miljonär så, hehe... :D

Förresten, Burken, "Ace Targa" fälgar var det du hade på din bil va? Finns de med 5-bultsmönster? Samt vad kostar sådana ungefär? Tycker dom är riktigt heta dom med :wink:
Användarvisningsbild
av mrsniper
Snygga är dom :!: :!: :!:

Jag köpte min MY-14 2019 med 13k på m&a[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Mja, varvtalssignalen är en av två kabl[…]

Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-got[…]

Skiftade hjulen mellan axlarna idag och det blev m[…]