Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag är faktiskt inget super-fan av kolfiber heller trots att jag har det(men vafan, 17kr inkl frakt! värt att prova :P), men jag blev iaf possetivt överraskad hur kolfibret smällte in i den övriga inredningen på min bil. Men då har ju jag mörk inredning också, i ljus inredning skulle nog kolfiber se förjävligt ut i :*O/

Alu-paneler ser dock fint ut i både mörk och ljus inredning :)
Lucif3r skrev:Jag är faktiskt inget super-fan av kolfiber heller trots att jag har det(men vafan, 17kr inkl frakt! värt att prova :P), men jag blev iaf possetivt överraskad hur kolfibret smällte in i den övriga inredningen på min bil. Men då har ju jag mörk inredning också, i ljus inredning skulle nog kolfiber se förjävligt ut i :*O/

Alu-paneler ser dock fint ut i både mörk och ljus inredning :)
För 17kr är det helt klart risken. :wink: Det är bara det att jag avskyr alla som håller på med kolfiber överallt på bilen... (N)

Alu-panel kan nog se fina ut, men jag tycker träet tar fram en lyxigare känsla! :)
Alu panelerna känns mera sportigt såg föresten en växelspaksknopp i aluminium kanske skulle ha en sådan i min bara för att bryta av mot träet lite :roll: Det var föresten en original knopp tror att den satt på en s70 eller v70.
DayDreamer skrev:Alu panelerna känns mera sportigt såg föresten en växelspaksknopp i aluminium kanske skulle ha en sådan i min bara för att bryta av mot träet lite :roll: Det var föresten en original knopp tror att den satt på en s70 eller v70.
Ja, det kan hända att de känns sportiga. :)
Knopp i aluminium? Det har jag aldrig sett någon original. Den måste vara varm o go att ta i en kall vinter morgon om du har bilen ute... :lol:

Märkte jag ju på träknoppen hur mycket kallare den var att ta i jämfört med original... :roll: :wink:
Jaha, då har man försökt att montera in lite mer trä i bilen. :D
Gick väl sådär skulle jag väl säga.

Blev bara den i mittkonsolen. Efter en halvtimmes svärande och hot om skroten, så sket jag i radio-sargen ikväll. :evil:
Får försöka ta den till helgen eller nästa vecka. Så jobbig var ju inte mittkonsolen att ta loss. :wink:

Mycket berodde väl kanske på att jag inte fick plats att jobba, men jag orkade inte riva instrumentpanelen så här sent på kvällen. Måste ju ha bilen tidigt i morgon bitti...

Nåja, här är bilder på mittkonsolen i alla fall. Passar rätt bra med knoppen.
Foto0135.jpg
Foto0135.jpg (496.34 KiB) Visad 138 gånger
Foto0137.jpg
Foto0137.jpg (651.11 KiB) Visad 140 gånger
Bytte även ut handtaget på handskfacket till det kromade.
Foto0133.jpg
Innan
Foto0133.jpg (544.34 KiB) Visad 139 gånger
Foto0134.jpg
Efter
Foto0134.jpg (662.82 KiB) Visad 139 gånger
Hämtade det jag saknade till vingen idag också, så den ska väl på någon dag också. :wink:
Just det där kromade handtaget gör enorm skillnad. Såg en likadan aut. med träpaneler på skroten idag, rätt trevligt även om jag själv är elän alu-nerd :) På en typ S80 kan jag tänka mig trä, tur vi är olika. Kul moddar du har för dig :)
Just det där kromade handtaget gör enorm skillnad. Såg en likadan aut. med träpaneler på skroten idag, rätt trevligt även om jag själv är elän alu-nerd :) På en typ S80 kan jag tänka mig trä, tur vi är olika. Kul moddar du har för dig :)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 55

Jag äger två båtar, båda s[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]