Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av firefightern
Tja igen! V40 Cross Country Summum -14 och "Växelknopp med belysning" hur är det med den saken, är det bara de bilar som blev xtra utrustade med belysning i växelknoppen från bandet eller fick "beställaren" lägga till denna pryl, och till frågan kan jag eftermontera en sån knopp med tillhörande kablage och som vanligt nerladdad mjukis",å vad kan ett sånt Borgerligt projekt kosta månne...
Fire....
Japps, ska prova med att ändra lite på komfort bel, mm mm å se om det verkar komma nån strimma ur Knoppen" hehe,,tack för tipset i alla fall..

Fire.......
morrn!!! har provat de flesta ljusintällningar som är tillgängliga på denna Farkost men "knoppen" förblir Svart tyvärr.... tror kanske jag överlever detta trots allt eller inte........
firefightern skrev:morrn!!! har provat de flesta ljusintällningar som är tillgängliga på denna Farkost men "knoppen" förblir Svart tyvärr.... tror kanske jag överlever detta trots allt eller inte........
OPS!!!! Det är tydligen bara Automatväxel lådorna som är utrustade med denna lilla "Finess" så då var det avklarat och Moderatorn kan /får låsa denna tråden om ni vill..

Fire....
Användarvisningsbild
av leiwi
firefightern skrev:
firefightern skrev:morrn!!! har provat de flesta ljusintällningar som är tillgängliga på denna Farkost men "knoppen" förblir Svart tyvärr.... tror kanske jag överlever detta trots allt eller inte........
OPS!!!! Det är tydligen bara Automatväxel lådorna som är utrustade med denna lilla "Finess" så då var det avklarat och Moderatorn kan /får låsa denna tråden om ni vill..

Fire....
Nej det kan lysa i manuell också :D :D

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]