Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
Kan nog vara så, om det sen beror på att det rullar väldigt mycket Volvo i göteborg är ju svårt o säga
Användarvisningsbild
av palmqvist
Fick ett stenskott i en strålkastare på gammla MY10an då den var ny nog för att vagnskadegarantin gäller kostade 6500 i självrisk hade försäkringen tagit det hade det kostat runt1600 var det nog då :(
av perhall
Alexas skrev:Var bor ni egentligen :D jag hade min BMW parkerad på gatan i flera år i Malmö utan ens ett dörruppslag :D
Samma här. 7 år i centrala Stockholm och kanske en liten bula på främre nummerskylt pga att nn backat emot med krok...
av least
prahna skrev:Snackade med volvia nu, hade de repat bilen kostar det 0kr men detta kostar 1800kr:( ingen idé att ta ut detta alltså
Men dem hade ju repat luckan med mejseln....
av s6025t
Tilläggsförsäkringen som ger 0kr självrisk gäller bara vid skadegörelse vid stöld är det stöldförsäkringen o 1800kr som gäller hade de bara repat bilen o inte stulit listen så hade det kostat 0kr :???:
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
perhall skrev:
Alexas skrev:Var bor ni egentligen :D jag hade min BMW parkerad på gatan i flera år i Malmö utan ens ett dörruppslag :D
Samma här. 7 år i centrala Stockholm och kanske en liten bula på främre nummerskylt pga att nn backat emot med krok...
Är ni värsta Maffia El Hefe-grabbar eller? Så ingen vågar röra era fordon :)
Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03 o[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]

@Soffantjejen , VDN kan ju ha uppdaterats om den […]