Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av snepo
Nybliven S80 ägare undrar när jag öppnar bakluckan med fjärren,då låser den upp.Ska den inte öppna helt?Alltså luckan ska vara helt öppen

S80 2010
Användarvisningsbild
av palmqvist
Beror nog på utrustning?
Användarvisningsbild
av snepo
palmqvist skrev:Beror nog på utrustning?
Jaha okey.Hur vet jag om det är rätt eller fel?Kan man se på nåt sätt?Hade så på Mercan,men tyckte låset såg vanligt ut.Men den gick upp helt
Användarvisningsbild
av palmqvist
Har nog inte tittat i bagaget på S80 sen den kom 98-99 så ingen aning tyvärr
Användarvisningsbild
av snepo
[quote="palmqvist"]Har nog inte tittat i bagaget på S80 sen den kom 98-99 så ingen aning tyvärr[/quote

okey får väl undersöka mera i framtiden
Användarvisningsbild
av fjohan82
Fungerar inte elektrisk öppning av bakluckan på S80 som på V70, dvs en knapp på bakluckans insida för elektrisk stängning och ett tryck på öppningshandtaget alt. knappen inne i bilen för öppning...?
Användarvisningsbild
av snepo
fjohan82 skrev:Fungerar inte elektrisk öppning av bakluckan på S80 som på V70, dvs en knapp på bakluckans insida för elektrisk stängning och ett tryck på öppningshandtaget alt. knappen inne i bilen för öppning...?

Vet inte om det finns en knapp på insidan bakluckan.Finns knapp inne i bilen och på fjärrkontrollen.Men när jag trycker på nån av dem så låses bakluckan upp.Den öppnas inte helt.Stängning har jag inte provat.

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03[…]

Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]

Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]