Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
själv skulle jag aldrig lägga de pengarna på en som gått 15000mil, men om du inte bryr dig om milen är det väl bara att åka och titta, på bild ser den ju fin ut, men det gör mer el mindre alla, man måste se dom irl.

Bra utrustnig ochså, lär väl ha gått som taxi, kanske
av vanten06
Derank skrev:själv skulle jag aldrig lägga de pengarna på en som gått 15000mil, men om du inte bryr dig om milen är det väl bara att åka och titta, på bild ser den ju fin ut, men det gör mer el mindre alla, man måste se dom irl.

Bra utrustnig ochså, lär väl ha gått som taxi, kanske
Hej, Tog en Carfax på den och den har inte gått som taxi. Däremot som tjänstebil.

Jo det känns som lite mycket mil men det är ju en volvo :wink:
Det känns som att ska man lägga 200.000:- på en xc70 så får man dem milen eller?

Frågan är om det är värt att gå upp typ 100.000:- till och få en nyare med mindre mil?
av vanten06
svergie2 skrev:Hur länge planerar du att ha bilen och hur långt kör du? 2,4 litersspisen är ju robust som bara den. Tycker absolut du ska titta på den :)
Vi kör kanske 2000mil om året, kommer väl antagligen ha den ett tag. :D
Användarvisningsbild
av sthlm
Ett grattis är väl på sin plats här :D
Lagom skatt och bör generera en ok försäkring för sin storlek.
Otroligt bekväm, rymlig och tar sig fram på vintern kommer ge dig många sköna mil.

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03[…]

Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]

Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]