Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LasseW
Vilka Appar skall finnas i en XC60 MY15 utan Sensus Navigation?
Någon som har fått Internet kartan installerad?

Lasse
av toast
Jag fick svar från Volvo supporten för ett par månader sedan att den inte uppfyllde kraven och blev tillbakadragen för my15. De visste inte om den skulle komma senare. Känns lite surt när den ju fanns med i reklamen.... tycker nästan man borde bjuda på hårddisk kartorna när man inte kan leverera det man lovat. Men det står säker något i de finstilta som de kan hänvisa till.
Användarvisningsbild
av Derank
Användningsområdet är ju rätt begränsat, en papperskarta gör ju ungefär samma sak. Jag fattar inte alls hur man ens kunde införa en sådan grej, vad hade de tänkt för användningsområde?

Vill du se på en karta var du är ?

Det fans väl till V40 har jag för mig, och funkar det där funkar det såklart på vilken MY som helst, support måste svamla.
av toast
Nu är det ju så att internet kartan är i stort sett samma som den hårddisk baserade med just den skillnaden att du hela tiden hämtar från internet istället för hårddisk. Dvs det är here's kartmaterial ned full navigation. ... skulle kunna tänka mig att my16 där den finns har fått lite uppgraderad hårdvara. Kanske mer minne bättre cpu eller något om man ska spekulera. .
Användarvisningsbild
av Derank
Ok, men vad är tanken att man ska använda dom till? du får väl ingen navigering från kartan, det är väl bara en karta rätt upp och ner eller?
av pjonsson
Derank skrev:Ok, men vad är tanken att man ska använda dom till? du får väl ingen navigering från kartan, det är väl bara en karta rätt upp och ner eller?
Man kan få en rutt på my16 utritat på kartan. Dock ingen röst
av csvenss
Hämtade ut min V60 D4 summum business E edition idag,och hittar överhuvudtaget inga appar alls,my15 2100 mil.Vad göra?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]