Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
StefanN skrev:Låga mil och fin utrustning. http://www.blocket.se/uppsala/Volvo_V70 ... 0.htm?aw=1
Jepp. Lite skumt dock att bilen påstås ha både Four-C och nivåreglering. Det är ju två olika ting och går såvitt jag vet inte att kombinera. Av knapparna på mittkonsolen att döma är det Four-C bilen egentligen har.
av Rackarn
Den där är jag sugen på! Vad är RA Motor för firma, har de bra rykte? Hur står sig priset och ni som har en T6, vad ligger helförsäkring på?
Användarvisningsbild
av na96gen
Jag har i princip en likadan, denna är tillverkad redan 2011-10 så det känns som en blanding på 11 och 12, den har den ny instrumenteringen men inte läderimsrumentbräda som det ser ut.. Men vi ska nog nye ta specen på blodigt allvar då det inte är en Volvoåterf. Därav både nivåreg och four-c som den har. Den är inte reggad för 350hk så det bör man ju se papper på.
I vilket fall som helst en hur bra bil som helst om man inte ä r ute efter nått som drar 0,48 för det gör den inte. Bästa motorn i en Volvo som blir än mer grym med Polestar. Försäkring skilljer väldigt, tror jag betalar klring 5000kr helår helföräkring för 1500mil. Priset är det nog lite prut på men den ligger nog iaf på 270-280'. Tänk på att det i princip bara sålt ett tiotal per år på slutet med den motorn och vääldigt få med den utrustningen och de låga milen. Dyker väldigt sällan upp till försäljning, tro mig letat sedan 2009 innan jag fann det jag ville ha.
Åk å prova!! :twisted: 8)

SaabTurboX grattis till en grym bil!!
Användarvisningsbild
av na96gen
Var lite trött igår.. 2011-11 blir ju en tolva.. :oops:
av Rackarn
Vad har du för årsskatt på din? Sedan undrar jag om någon vet om man kan teckna volvia försäkring för att få 15000 mils motorgaranti när bilen har vart in en vända hos en annan bilförsäljare? Eller är det något jag fått om bakfoten?
av Lövet
Rackarn skrev:Den där är jag sugen på! Vad är RA Motor för firma, har de bra rykte? Hur står sig priset och ni som har en T6, vad ligger helförsäkring på?
De är en märkesoberoende begagnathandlare. Har hållit på ganska många år så alldeles oseriösa lär de inte vara.
av Petzzon
Lövet skrev:
Rackarn skrev:Den där är jag sugen på! Vad är RA Motor för firma, har de bra rykte? Hur står sig priset och ni som har en T6, vad ligger helförsäkring på?
De är en märkesoberoende begagnathandlare. Har hållit på ganska många år så alldeles oseriösa lär de inte vara.
Är väl en ganska stor Märkeshandlare visserligen inte Volvo men säljer Honda, Hyundai samt Subaru. En kanonfin anläggning och säkert en riktigt seriös handlare.
av mitsu00
Är själv från Uppsala och det är en mkt fin anläggning och en seriös handlare. Ligger vid infarten till Uppsala från Sthlm utmed E4an.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 149

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]