Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gourmand
Jag hyser naturligtvis inte något "agg" mot bilen ifråga. Vad är det för tramsigheter. Jag konstaterar bara det som många gjort före mig - den är trång, känns instängd och har usel sikt och att dessutom utrusta bilen med glastak, gör det hela ännu värre. Konstigare än så är det inte.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag kan säga att jag inte förväntar mig att en bil i V40-storlek ska ha utrymmen som en XC90 :wink:

V40 har bra utrymmen för storleken. Så bra utrymmen att det inte är några problem att sitta 4 vuxna i den en längre tur. Dessutom är det gott om plats fram i bilen. Känns som en större bil. Förutom det har så tycker jag att V40 ser väldigt trevlig ut och är väldigt trevlig att köra. :)
Användarvisningsbild
av MartinS
XC90_Executive skrev:Jag kan säga att jag inte förväntar mig att en bil i V40-storlek ska ha utrymmen som en XC90 :wink:
Det tycker jag man kan kräva. Dåligt Volvo :lol:

Man påminns av att det är en liten bil när man skall i och ur den tycker jag, dörrarna är i minsta laget, men det är ju ofrånkomligt i en bil med så litet yttermått. Väl på plats bakom ratten upplever jag också att den är som en "stor" bil.
Volvo car UX

Precis gjort uppdateringen och det var inget nytt […]

Stängning av 3G och 2G. VOC?

Vill minnas att det fanns i listan över saker[…]

Vdash

Vad man kan göra med respektive bil ser man d[…]

Måste fråga, varför kör du r[…]