Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
Har kört med champion ett tag nu o är nöjd med de, köpte mest för o testa de hade fått bäst i test kommer inte ihåg var bara :)
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Magnus-B skrev:Köpte Bosch Aero twin från wipers och är riktigt nöjd.
Blir inte längre den tjocka vatten randen när torkaren går ner.
Har tidigare haft
Champion
Wipers
Volvo
Och volvo bladet var sämst med tanke på randen men wipers blad höll inte speciellt länge.
Så jag har haft 3 uppsättningar blad under 2 år och 6000 mil.
Förhållandevis bra men aldrig varit nöjd med resultatet på någon av dem.
Ska bli kul att se hur länge Bosch bladen håller.
Dessa Bosch blad har nu hängt med i nästan 4000 mil och de lämnar endast ett par ränder efter sig så de får sitta på ett tag till,beställer dock ett par nya från Wipers.se nu.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
körde tidigare själv alltid med biltema inget annat de senaste 8 åren, förr var de helt suveräna men sedan förra vintern är de 100% skit, verkar vara mer plast än gummi och fick reklamera dom 2 gånger innan jag fick nånna som funkade hyfsat, nästa gång blir det troligtvis bosch från jula
Användarvisningsbild
av börne
Har tidigare kört en hel del med Trico Neoform vilka har varit kanon, men Kör nu med Bosch Aero twin från wipers och är riktigt nöjd :-)-)

Biltema testade jag för några år sedan på förra kärran... vilket skämt, slängdes i soptunnan direkt!
Transmissionsolja till M66

Jag bytade på min S80 2.5ft med m66. Jag t&a[…]

När jag tänker efter så är de[…]

Dörrlås under vintern.

För två veckor sedan tvättade jag […]

Vet vilken givare du menar. Hade upp den för[…]