Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Braweheart
DayDreamer skrev:Gött att det bara var fläktmotståndet som hade pajat :).

Dekalerna var snygga dom blir du rätt så ensam om.
Ja de var skönt.. Billigt med.. en 20:- gav ja för de..

Ja ja tror de jag med.. :-)-)
Användarvisningsbild
av Braweheart
Ja då har man skitit sjukdomen igen nu och kollat lite på stereo kablar och så.. Sån jävla tur jag har ser jag.. Det jag trodde var omkopplade isokablage var de också men bara den delen som är till tidigare ägares stereo :D

Bild

Så de var bara att koppla in mina nya kablar och in med min enhet som nu sitter sin 11 bil :) (detta skall monteras snyggare när jag dragit in lågnivåkablar mm)

Bild

Sen tog jag ut en av skäggdekalerna och kolla om storleken var passande och de tycker jag allt att den var..

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Gött att det bara var plug and play med stereon :D. Emblemen ser ut att kunna passa bra där även storleken är helt ok :)
Användarvisningsbild
av Braweheart
DayDreamer skrev:Gött att det bara var plug and play med stereon :D. Emblemen ser ut att kunna passa bra där även storleken är helt ok :)
Ja de var grymt nice att de var så enkelt.. Ja de ser ut att passa fint där, bara vänta på värmen så man kan polera upp bilen innan..
Användarvisningsbild
av Braweheart
Monterade i en annan förar stol idag då min var allt annat än bra..

Bild

Urplockad efter lite djävulskap, satt som fan..

Bild

Sen skulle jag byta säkerhetbältes fästet då de på nya stolen var trasigt.. Men komma på hur de satt tog sin tid.. Men nu vet jag.. en torx satt allt detta med..

Bild

På plats nu..

Bild

Sen vart de inga mer bilder denna dag då de började KRÄKSNÖA ute..

Bild
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?