Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja något mörkare är den men tror som du säger att det är inget man kommer att lägga märke till.

600kr var absolut inte farligt för allt det där.

Klart du ska ha en avbländningsbar spegel längre fram :D. Ok då får vi hoppas att du blir nöjd med vingen och framskärmen. Lägg gärna ut bilder på dom :D
DayDreamer skrev:Ja något mörkare är den men tror som du säger att det är inget man kommer att lägga märke till.

Klart du ska ha en avbländningsbar spegel längre fram :D. Ok då får vi hoppas att du blir nöjd med vingen och framskärmen. Lägg gärna ut bilder på dom :D
Nä, det var helt okej pris. Jag försöker leta upp de billiga delarna, men ändå få kvalité.
Knoppen jag köpte kostar 295kr och frakten 69kr. Det fanns en till med trä, för 400kr och 160kr i frakt! :-O)

Det är klart jag ska lägga upp bilder på vingen och framskärmen sen. :-)-)
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:Ja något mörkare är den men tror som du säger att det är inget man kommer att lägga märke till.

Nä, det var helt okej pris. Jag försöker leta upp de billiga delarna, men ändå få kvalité.
Knoppen jag köpte kostar 295kr och frakten 69kr. Det fanns en till med trä, för 400kr och 160kr i frakt! :-O)

Det är klart jag ska lägga upp bilder på vingen och framskärmen sen. :-)-)
560kr totalt för en växelspaksknopp nej tack undrar vad en ny kan kosta? Alltid roligt att jämföra :mrgreen:
Lucif3r skrev:Jo stämmer att det bara var automater som hade träknoppar orginal.
Och ja, dom böt knopp 99-00(till det sämre, tycker jag). Tidigare ser ju ut såhär; https://goo.gl/RkvVIj
Ja jag håller med dig den var mycket snyggare än den som jag har.
Bonden1989 skrev:Radio/stereo sarg beställd nu. :wink:
Ska iväg och hämta skärm och vinge i eftermiddag. Även knoppen kommer idag.

Får se om jag hinner montera något ikväll. :D
Hittade du en billigare sarg eller körde du på den för 500kr?

Något får du att montera ta växelspaksknoppen den går väl fortast om den inte sitter bom fast :) försökte att dra av min men nej det var bara att glömma :P. Vet inte om det blir lättare om man tar bort växelspaksdamasken den sitter iaf med en lås bricka på undersidan. :)
DayDreamer skrev:

Något får du att montera ta växelspaksknoppen den går väl fortast om den inte sitter bom fast :) försökte att dra av min men nej det var bara att glömma :P. Vet inte om det blir lättare om man tar bort växelspaksdamasken den sitter iaf med en lås bricka på undersidan. :)
Nej, inte den mörka.
Jag skickade en förfrågan på den andra och den kosta 300kr och frakten 170kr. Det blir alltså 470kr totalt. :)

Knoppen ska nog dit idag ja. Damasken ska bort ja. Står i monteringsanvisningen på Volvos tillbehörswebb. :wink: Tittar alltid där först, då Haynes är en väldigt bra bok, men är ofta helt värdelösa på att förklara småsaker... :roll:

Tänkte försöka mig på framskärmen också, då den inte ser så dålig ut. Den är bara att sätta dit direkt utan att göra något. :)
Blir ju kanon! Jag har sett vad priserna drar iväg på trädetaljer till 940 på Tradera, så tycker nog du kommer rätt billigt undan :)

Det är riktigt smidigt att surfa runt på laga, synd bara att de flesta handlarna bara skickar med posten. Jag har inget emot att betala för att någon plockat ut grejen och tagit bilder, men är ju surt om hälften av pengarna ska gå till posten...
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:

Nej, inte den mörka.
Jag skickade en förfrågan på den andra och den kosta 300kr och frakten 170kr. Det blir alltså 470kr totalt. :)

Knoppen ska nog dit idag ja. Damasken ska bort ja. Står i monteringsanvisningen på Volvos tillbehörswebb. :wink: Tittar alltid där först, då Haynes är en väldigt bra bok, men är ofta helt värdelösa på att förklara småsaker... :roll:

Tänkte försöka mig på framskärmen också, då den inte ser så dålig ut. Den är bara att sätta dit direkt utan att göra något. :)
Ok då vart den lite billigare än den mörka iaf :D

Nu väntar vi på bilder :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 55

Tack för svar. Tittade på att byta lyk[…]

Nya kontaker med Volvo , men nu säger dom sig[…]

Läcker spolarvätska avstängd